De kracht van reclame

De kracht van reclame

Wat is reclame Reclame is het vestigen van de aandacht van de massa op producten, diensten of gelegenheden. Het doel is deze over te halen om een dienst of product af te nemen, of een evenement bij te wonen. Reclame kan helpen om een gevoel van vertrouwen te creëren bij de mensen. Wij zijn namelijk zo geprogrammeerd. Hoe vaker we hetzelfde beeld zien, hoe sneller we geneigd zullen zijn voor dit product te kiezen. Welke vormen

Read more

Virtual Reality tijdens je evenement

Virtual Reality tijdens je evenement

Virtual reality bestaat natuurlijk al decennia lang, maar begint nu duidelijk vaste voet aan de grond te krijgen. Steeds vaker zie je mensen met virtual reality brillen op tijdens evenementen. En de trend is niet alleen opgepikt door evenementenbureaus. Hoe vaak zagen we het afgelopen jaar geen acties voorbij komen. Neem de supermarktactie waarbij je kon sparen voor een vr-bril waar je je telefoon in kon stoppen. Te leuk voor woorden. Slechte kwaliteit van de

Read more

Welke vormen van promotie zijn er

Welke vormen van promotie zijn er

Om je dienst of product te promoten, heb je tal van media waar je je tot kunt wenden. De meest voorkomende is tegenwoordig de online promoties. Hier zet ik even een aantal tips voor je op een rijtje. Email om klanten te trekken : hoe irritant we het vaak ook vinden om te ontvangen, promotie emails zorgen er wel voor dat de aandacht getrokken wordt. Doe dit bij voorkeur op wekelijkse basis, want dan verslapt

Read more